Telekom Romania a programat, în perioada 23-28 septembrie, o serie de lucrări necesare pentru actualizarea sistemelor IT.
„Toate serviciile fixe și mobile vor fi operaționale și îi asigurăm pe clienți că depunem toate eforturile pentru ca impactul activității desfășurate să fie minim. Cu toate acestea, procesarea unor solicitări și funcționalitatea anumitor servicii de asistență ar putea întâmpina dificultăți.
Serviciul MyAccount și aplicația MyAccount nu vor fi disponibile în perioada indicată. Plata facturii din MyAccount și oricare alte operațiuni disponibile de obicei în aplicație și pe web nu vor funcționa. Abonații au însă la dispoziție mijloace online și fizice alternative pentru a plăti factura.
Dintre acestea amintim, plata online cu card bancar sau din aplicațiile mobile ale băncilor, la oricare dintre terminalele PayPoint, disponibile și în magazinele Telekom, sau la băncile partenere menționate pe factura Telekom.
Totodată, este posibil ca în perioada 23-28 septembrie timpul de așteptare în Call center să fie mai mare decât în mod obișnuit. În acest sens, compania a alocat resurse suplimentare, care vor asigura soluționarea tuturor cererilor clienților”, este anuntul companiei.