Observator Transilvan
Tehnologie

Aplicatie inovatoare pentru clientii Bancii Transilvania

Banca Transilvania extinde opțiunea de self-banking BT Visual Help pentru clienții companii, aşa încât aceştia îşi pot gestiona de acum înainte, inclusiv prin telefon, cardurile de business.

Dacă un client apelează numărul de telefon 0264 30 80 28 al Call Center BT, urmează paşii indicați în mesajul înregistrat şi accesază linkul primit prin SMS, poate modifica limitele de tranzacționare pe card, îşi poate bloca temporar sau definitiv cardul sau poate solicita reemiterea acestuia. De asemenea, prin BT Visual Help clientul poate primi sau trimite de la/către echipa Call Center diverse fişiere în timpul convorbirii cu aceasta, ceea ce facilitează soluțiile rapide.

https://www.trra.ro


https://www.metebo.com

Opțiunea este deja disponibilă pentru clienții persoane fizice. CallVU este unul dintre FinTech-urile internaționale cu care BT colaborează pentru a lansa oferi noi experiențe digitale clienților. Compania oferă o platformă omni-channel prin intermediul căreia clienții care apelează echipa Call Center sunt ghidați către zona de digital self-service.

„Focusul Băncii Transilvania pentru a inova şi lansa noi servicii pentru clienți este o experiență foarte plăcută pentru noi. Suntem bucuroşi să fim unul dintre partenerii BT, care contribuie la proiectarea, implementarea şi lansarea de soluții inovative împreună cu banca”, declară Ori Faran, Chief Executive Officer – CallVU.

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!
https://www.amsieu.ro

Related posts

Masinile ecologice, la mare cautare

observator

Cum va arăta noul iPhone! Apple urmează să lanseze noul dispozitiv !

observator

Eveniment on-line care promoveaza robotica

observator