Având în vedere măsurile instituite pentru limitarea efectelor noului tip de coronavirus – 2019-NCoV, începând de astăzi, 17 martie, cererile de obținere a cazierului judiciar se depun exclusiv electronic la adresa de e-mail [email protected], iar certificatul de cazier va fi ridicat personal, de la ghișee, de solicitant care va avea asupra sa actul de identitate. Programul restrâns la cele 4 ghișee se va derula după cum urmează:
La sediul Inspectoratului de Poliție Județean Bistrița-Năsăud
– de luni până vineri în intervalele orare 09.00-10.30, respectiv 12.30-14.00
Poliția orașului Beclean
– De luni până vineri în intervalul orar 09.00-10.30
Poliția orașului Năsăud
– De luni până vineri în intervalul orar 10.00-11.00
Poliția orașului Sângeorz-Băi
– De luni până vineri în intervalul orar 09.00-10.00.
Date suplimentare, precum și modelul de cerere pentru eliberarea certificatelor de cazier judiciar se găsesc pe site-ul IPJ Bistrița-Năsăud, la secțiunea https://bn.politiaromana.ro/ro/informatii-utile/documente-eliberari-acte/obtinerea- certificatului-de-cazier-judiciar/obtinerea-certificatului-de-cazier-judiciar-persoane-fizice. În ceea ce privește programul cu publicul, organizat la Serviciul Rutier, facem precizarea că acesta se va desfășura astfel:
– în zilele de luni, marți și joi în intervalele orare 09.00-12.00 (ridicări
permise de conducere, certificate de înmatriculare, caziere auto), respectiv Bistrița, str. Nicolae Bălcescu nr. 1-3, tel:0263/203103, fax: 0263232062; e-mail: [email protected], http://.bn.politiaromana.ro
15.00-16.00 (prelungire dovezi, renunțare la dovezi, certificate de grefă, predare permise)
– În zilele de miercuri în intervalele orare: 09.00-12.00 (ridicări permise de conducere, certificate de înmatriculare, caziere auto), respectiv 15.00-17.00 (prelungire dovezi, renunțare la dovezi, certificate de grefă, predare permise)
– În zilele de vineri în intervalul orar: 09.00-11.00 (ridicări permise de conducere, certificate de înmatriculare, caziere auto prelungire dovezi, renunțare la dovezi, certificate de grefă, predare permise).
În această perioadă, activitatea cu publicul a polițiștilor din cadrul Biroului Arme, Explozivi și Substanțe Periculoase se suspendă. Primirea cererilor și/sau a documentelor se va realiza pe cale electronică, pe adresa de email
[email protected] sau prin poștă/servicii de curierat.