În perioada septembrie 2020 – ianuarie 2021, Inspectoratul de Poliție al Județului Brașov prin Biroul de Analiză și Prevenire a Criminalității și Secția Regională de Poliție Transporturi Brașov, desfășoară o campanie de prevenire a accidentelor produse prin electrocutare în sectorul transporturilor feroviare – ,,Selfie-ul pe tren nu ia like-uri, ia vieți”, în baza unui parteneriat între Poliția Română, CFR Călători și Mercury 360.
Campania se derulează la nivel național și are ca scop, informarea și conștientizarea populației cu privire la riscurile determinate de nerespectarea unor reguli și norme de conduită în incinta stațiilor CF, triaje și zonele adiacente.
Pentru susținerea activităților au fost realizate spoturi video, materiale informative, și a fost personalizat un vagon de persoane cu însemnele campaniei, care va fi atașat trenurilor de pe diverse rute naționale, contribuind la promovarea mesajelor preventive.
În perioada 14.12.2020 – 31.01.2021, vagonul va fi atașat unui tren de pe ruta București-Brașov iar polițiștii de prevenire și transporturi vor intensifica activitățile în vederea transmiterii unor informații utile, în special tinerilor.
De asemenea, pentru ca mesajul campaniei să ajungă mai ușor la public, a fost realizat un material video (http://youtu.be/arvB7yU-XEM), care prezintă, în mod simbolic, efectele electrocutării asupra a 3 emoticoane.