Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Cluj-Napoca informează contribuabilii , că data de 15 decembrie 2020 este termenul limită pentru depunerea cererilor în vederea obƫinerii următoarelor facilităƫi fiscale:
– eṣalonarea la plată simplificată, pe o perioadă de cel mult 12 luni, pentru obligațiile fiscale principale și accesorii datorate după data declarării stării de urgență.
– anularea unor obligații bugetare accesorii, aferente obligațiilor bugetare principale restante la data de 31.03.2020 inclusiv.
– Modalitatea de depunere a cererilor:
– la registratura organului fiscal competent;
– prin poştă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire;
– prin intermediul serviciului „Spaţiu privat virtual”.
Modelul cererii de acordare a eșalonării la plată este prevăzut în Anexa nr. 1 la Procedura de aplicare a acordării eșalonării la plată de către organul fiscal central și poate fi descărcat pe pagina de internet a A.N.A.F., accesând pentru notificare – link-ul http://static.anaf.ro/static/
Cererea de anulare a obligațiilor de plată accesorii se poate descărca de pe pagina de internet a A.N.A.F., accesând pentru cerere link-ul https://static.anaf.ro/static/
Informații suplimentare se pot obține utilizând Formularul de contact disponibil pe pagina de internet www.anaf.ro sau telefonic, prin contactarea Serviciului de asistență telefonică a contribuabililor – Call-center, la nr. de telefon 031.403.91.60.