După ce sistemul informatic al autorităților maghiare s-a defectat marți dimineața, devenind funcțional doar după amiază, timp în care la frontiera cu Ungaria s-au format cozi kilometrice în ceea ce privește autoturismele și vehiculele de mare tonaj, miercuri, în jurul prânzului, timpul de așteptare – la camioane – pentru a ajunge la control era de 180 de minute.
Acest timp este valabil pentru frontiera Nădlac II Autostradă, în fapt vama cea mai importantă din vestul țării. Deși controlul se efectuează pe cinci artere, așa cum specifică aplicația Poliției de Frontieră, se pare că nu este de ajuns, iar camioanele continuă să tot vină pentru a ieși din România. La Nădlac I, tot pe sensul de ieșire din țară, timpul de așteptare este de 60 de minute, aici efectuându-se controlul de frontieră pe patru artere. Și la Vărșand – unde sunt deschise două artere pentru control – este același timp de așteptare pentru camioane: 60 de minute. Pe sensul de intrare în țară, la camioane, doar la Nădlac II se așteaptă. Timpul de așteptare este de 60 de minute. La Nădlac I controlul se efectuează pe patru artere.