Potrivit unor platforme care administrează magazinele online, în luna decembrie a anului trecut s-a înregistrat un nou record de creștere în numărul și valoarea comenzilor.
Astfel, aceste rapoarte arată că, față de decembrie 2019, numărul comenzilor a crescut cu 83%, iar în ceea ce privește valoarea acestora, cu 99%. Valoarea medie a comenzii la nivelul celor 1.500 de magazine care funcționează pe platformă s-a menținut constant, la 225 de lei, iar cea mai mare comandă înregistrată în luna decembrie a fost de peste 40.000 de euro.
Indiferent că vorbim despre alimente sau produse de îngrijire personală ori curățenie, până la cadouri sau investiții, românii preferă tot mai mult să aleagă calea virtuală în a face cumpărăturile.
Din punctul de vedere al creșterii, motoarele de căutare arată că Black Friday a avut o creștere de 43% față de anul 2019, iar sărbătorile de iarnă au crescut tranzacțiile cu 83%.
Pentru a evita expunerea și a evita aglomerația, în perioada sărbătorilor, românii au preferat să stea mai mult cu familia și să evite cumpărăturile în mod fizic din magazine. Această perioadă a generat și promoții și reduceri pe un termen lung, achizițiile online devenind tot mai atractive.