Comitetul Local pentru Situații de Urgență s-a întrunit azi, vinceri, 3 aprilie, într-o sedință, în urma rezultatului pozitiv la testul COVID-19 al unui funcționar public din cadrul Primăriei Municipiului Zalău. În urma întrunirii s-au luat mai multe măsuri.
1. În data de 03.04.2020 se efectuează dezinfectarea încăperilor din clădirea Primăriei Munuicipiului Zalău, inclusiv spaţiile adiacente imobilului;
2. În perioada 03.04.2020-17.04.2020, fiecare serviciu va asigura urgenţele privind funcţionarea instituţiei, prin prezenţa la serviciu a unui număr minim de angajaţi, celorlalţi fiindu-le permis să rămână în concediu de odihnă sau zile libere;
3. Conducerea instituţiei se asigură prin rotaţie de către primar, viceprimari şi administratorul public. Pentru soluţionarea unor situaţii de urgenţă pot fi convocaţi la serviciu oricare din angajaţii instituţiei care nu sunt în concediu medical;
4. În funcţie de rezultatele anchetei epidemiologice efectuată de către DSP-SJ, pot fi dispuse şi alte măsuri care să reducă riscul infecţiei cu COVID-19.