Wizz Air a anunțat, astăzi, 17 martie că a automatizat procesul de rambursare a clienților afectați, încărcând automat 120% din tariful original sub formă de credit de companie în conturile clienților săi, anunță compania aeriană într-un comunicat de presă.
Reprezentanții companiei aeriene dau asigurări că, deși va dura mai mult decât de obicei, toate cererile vor fi gestionate și clienții vor fi eligibili pentru o rambursare pentru zborul sau zborurile anulate.
„În această perioadă extrem de neobișnuită, vă rugăm să aveți răbdare și să folosiți cât mai mult posibil platformele noastre de gestiune individuală, accesibile din e-mail-uri primite, pentru a minimiza traficul către centrele noastre de apeluri extrem de ocupate”, se mai arată în comunicatul de presă.
Wizz Air mai spune că procesul automat de rambursare a banilor pentru agențiile de turism este dezvoltat cu prioritate mare și le cere pasagerilor care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism – inclusiv agențiile de turism online –să ia legătura cu compania de la care și-au achiziționat biletele.