Kilometrajele măsluite sunt o problemă atât pentru cei care îşi cumpără maşini, cât şi pentru autorităţi. Studiile arata ca aproximativ 80% din autovehiculele second-hand aflate la vânzare în România au kilometrajele date înapoi.
Iată câteva detalii la care trebuie să te uiti, pentru a-ţi da seama dacă maşina are kilometrajul dat înapoi:
– are baterie aftermarket, nu cea originala: inseamna ca masina are peste 80.000-100.000 de km, pentru ca un acumulator de prima echipare nu tine niciodata mai mult;
– are volanul ros / pielea volanului roasa / pielea schimbatorului mancata: masina are peste 100.000 de km;
– tapiteria de la scaunul soferului este crapata sau roasa: masina are peste 50.000 de km;
– pedalele sunt uzate si cauciucul de pe ele este ros: masina are peste 100.000 de km;
– fetele de usi scartaie in mers: masina are peste 50.000 de km;
– bordul scartaie sau scoate diverse sunete: masina are peste 80.000 de km;
– cotiera este roasa: masina are peste 130.000 de km (cotierele sunt facute dintr-o piele / material foarte rezistent);
– amortizoarele de la capota / haion de ridicare nu mai au putere sa ridice: masina are peste 100.000 de km;
– toba finala ruginita: masina are peste 80.000 de km;
– amortizoarele nu mai sunt cele originale din fabrica: masina are peste 150.000 de km;
Acestea sunt doar câteva ghidaje, care însă depind foarte mult de la maşină la maşină.
Sursa: Promotor.ro