GIPHY a anunţat că alte platforme partener precum Tinder, Twitter, Snapchat sau Slack vor putea folosi în continuarea colecţia de gif-uri a platformei, pe care o au integrată în aplicaţiile lor.
„Introducând GIPHY în Instagram vom face ca gif-urile să fie mai uşor de gasit de către utilizatori la fel si steckerele pe care le pot folosi în Stories şi Direct”, a anunţat Facebook.
„Giphy face conversaţiile zilnice mai distractive şi plănuim să integrăm librăria GIF în Instagram şi în alte aplicaţii ale noastre, astfel ca oamenii să poată găsi modul cel mai bun de a se exprima”, a anunţat vineri Facebook. Potrivit Axios, care citează surse anonime, contractul are o valoare de 400 de milioane de dolari.
La finalul anului 2019, Giphy a anunţat că serviciul său era folosit zilnic de 700 de milioane de oameni şi că utilizatorii trimiteau într-o zi aproximativ 10 miliarde de piese de conţinut.
Potrivit Facebook, 50% din traficul Giphy a fost generat de aplicaţiile Facebook, iar jumătate dintre acestea au fost reprezentate de Instagram. Giphy a transmis pe blog: „Instagram a revoluţionat auto-exprimarea. Peste 1 miliard de oameni folosesc Instagram pentru a comunica felul în care se simt şi ce îi pasionează. Suntem nerăbdători să îi ajutăm să fie şi mai animaţi”.