La nivelul Instituţiei Prefectului – Judeţul Satu Mare, în contextul limitării răspândirii şi prevenirii situaţiilor de risc ce pot afecta siguranţa/sănătatea şi securitatea în muncă a personalului au fost luate următoarele măsuri:
-Se suspendă activitatea de audienţe, relaţii cu publicul şi registratura generală în perioada 17.03.2020 – 14.04.2020, urmând ca după această dată să se ia noi decizii, în funcţie de evoluţia situaţiei.
Cetăţenii şi instituţiile publice se pot adresa Instituţiei Prefectului, după caz, prin fax:
-0261715683, email [email protected] şi poştal la adresa P-ţa 25 Octombrie nr.1 cod poştal 440026, Satu Mare.
-Activitatea de primire şi eliberare a documentelor care fac obiectul Apostilei se va
desfăşura de luni până vineri, între orele 10:00 – 12:00, birou Apostilă, parter, după
următorul program: preluare documente între orele 10:00 – 11:00 şi eliberare
documente între orele 11:00 – 12:00.
-Solicitanţii (persoane fizice şi juridice) care nu doresc să se deplaseze la sediul
Instituţiei Prefectului şi care doresc apostilarea actelor oficiale pot transmite documentele prin corespondenţă, cu îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art.8 din Instrucţiunile MIRA, nr.82/2010 privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de eliberare a Apostile pentru actele oficiale administrative.